SETMANA CULTURAL 2023

08/04/2023

Els tres darrers dies del segon trimestre, vam dur a terme la setmana cultural.

Aquesta va donar inici dilluns realitzant tallers a les aules amb l'ajuda de familiars. Gràcies a aquells que vàreu venir a fer tallers amb l'alumnat!
Dimarts, vam continuar la setmana, convertint les nostres aules en sales de cinema. L'alumnat va poder triar quina pel·lícula volia veure i gaudir d'ella mentre menjava unes delicioses crispetes.
Finalment, dimecres, vam anar a gaudir d'una gran diada esportiva al poliesportiu Sant Ferran. Va ser un dia molt especial ja que, a més de dur a terme diversos esports a les seves instal·lacions, vam poder dur les nostres bicicletes, patinets... de casa i dur a terme un divertit recorregut allà! Va ser genial poder compartir un dia sobre rodes amb els nostres companys i companyes!

Bones vacances de Pasqua!