CURSA POPULAR

Estimades famílies,

Vos convidam a participar en una activitat fora de l'horari escolar que es durà a terme diumenge 24 de març de 2024 a les 12:00h al Parc de la Mar (Palma). Es tracta d'una cursa popular de 3,5km amb l'objectiu de gaudir d'un matí plegats, fomentant la camaraderia, la importància de l'esport i la cooperació. Aquesta cursa popular es pot fer caminant, amb cotxet infantil, corrent,etc.

● Inscripció: gratuïta. Emplenar formulari de Google indicant les dades personals de tots
els membres participants de la família. La data límit per completar-ho és el 19 de març
de 2024.

● Indumentària: per representar al nostre centre educatiu durant la cursa, demanem que
l'alumnat porti la camiseta del xandall del centre i els acompanyants una camiseta de
color groc.

● Dorsals: l'entrega de dorsals es realitzarà pels responsables del centre el dia de la cursa.

Vos animam a participar i convidar als vostres familiars i amics!