1. Identificació i contacte del propietari de la web. http://www.escolamanjon.com (d'ara endavant la web), és propietat de *SOCIETAT COOPERATIVA EDUCATIVA *MANJÓN (d'ara endavant el Titular) amb domicili en C/ Carrer Joan Fuster 18, 07010 Palma de Mallorca, Illes Balears, amb CIF F57511438, telèfon (+34) 971294711 i correu electrònic escolamanjon@escolamanjon.com

2. Àmbit daplicació. La navegació pel lloc web del Titular implica assumir la condició d'usuari i l'acceptació absoluta del manifestat en aquest Avís Legal.

3. Edat. En la nostra web no tractem dades de menors de catorze anys sense consentiment dels seus pares o tutors.

4. Propietat intel·lectual o industrial. Els continguts de la Web, per exemple textos, imatges, gràfics o codi font, estan protegits per drets de propietat intel·lectual i industrial. Tals continguts no podran ser, per exemple, reproduïts o transformats sense el permís previ i explícit del Titular. Els usuaris poden accedir als continguts i realitzar còpies privades autoritzades sempre que els elements reproduïts no siguin cedits posteriorment a tercers, ni s'instal·lin en servidors en xarxa, ni siguin objecte de cap mena dexplotació.

5. Normes comunes d'ús de la web. L'usuari es compromet a fer un ús de la Web d'acord a les següents normes: No publicarà comunicacions comercials a través del lloc web. No recopilarà contingut o informació d'altres usuaris. No carregarà virus ni codi malintencionat de cap mena. No sol·licitarà informació d'inici de sessió ni accedirà a un compte pertanyent a un altre usuari. No realitzarà actes il·lícits, enganyosos, malintencionats o discriminatoris en el lloc web, d'acord a aquestes condicions i a l'ordenament jurídic espanyol. En general, no realitzarà actes que suposin danys o lesions dels drets de tercers. El Titular podrà eliminar qualsevol contingut o suspendre el servei si, segons el seu propi criteri, incompleix qualsevol de les normes i obligacions descrites en aquest Avís Legal. Per a qualsevol consulta o aclariment sobre aquestes normes pot contactar-nos via email.

6. Enllaços i limitació de responsabilitat. L'establiment d'un hiperenllaç no implica en cap cas l'existència de relacions entre el Titular i el propietari del lloc web en la qual s'estableixi, ni l'acceptació i aprovació per part del Titular dels seus continguts o serveis. Aquelles persones que es proposin establir un hiperenllaç, prèviament hauran de sol·licitar autorització per escrit al Titular. En tot cas, el hiperenllaç únicament permetrà l'accés a la pàgina d'inici del nostre lloc web. Així mateix, haurà d'abstenir-se de realitzar manifestacions o indicacions falses, inexactes o incorrectes sobre el Titular, o incloure continguts il·lícits, contraris als bons costums i a l'ordre públic. El Titular no es responsabilitza de l'ús que cada usuari li doni als materials posats a disposició en aquest lloc web ni de les actuacions que realitzi sobre la base d'aquests. El contingut de la Web és de caràcter general i merament informatiu. El Titular no assumirà responsabilitat pel contingut o funcionament de webs de tercers als quals l'usuari del lloc web pugui accedir mitjançant qualsevol tipus denllaç. El Titular declina qualsevol responsabilitat, fins on permeti l'ordenament jurídic, pels danys i perjudicis derivats de la presència de virus, de les actuacions de tercers que vulnerin drets de propietat, a l'honor, a la intimitat o sobre publicitat il·lícita. Si algun usuari o tercer considera que en la Web s'està cometent algun il·lícit de qualsevol tipus, ha de remetre una comunicació al Titular a l'adreça d'email que apareix en les nostres dades identificatives. Haurà d'identificar-se degudament, especificant els fets que denúncia

8. Modificacions El Titular es reserva el dret a realitzar les modificacions que consideri oportunes, sense avís previ, en el contingut del seu lloc web. Tant referent als continguts del lloc web, com en les condicions d'ús d'aquest, o en les condicions generals de contractació. Aquestes modificacions podran realitzar-se a través del seu lloc web per qualsevol forma admissible en dret i seran d'obligat compliment durant el temps en què es trobin publicades en el web i fins que no siguin modificades vàlidament per altres posteriors.

9. Legislació aplicable, solució de qüestions controvertides i fòrum competent. L'ús de la Web es regirà per la legislació espanyola. Qualsevol controvèrsia que sorgeixi o guardi relació amb l'ús de la Web, serà sotmès a la jurisdicció no exclusiva dels Jutjats i Tribunals del municipi on radica el domicili social del Titular.