El principal objectiu del projecte de pati de la nostra escola és crear un espai on els alumnes puguin gaudir del joc lliure i establir relacions socials entre ells.

Per això, organitzem l’espai diferenciant entre zones més tranquil·les i zones amb més possibilitats de moviment.

Proposem que els materials que estaran a l’abast dels infants siguin triats per ells pel que els oferim l’oportunitat que siguin ells mateixos els que facin un llistat on suggereixin quins jocs volen tenir per jugar al pati.

Per a un funcionament correcte d’aquests espais de pati s’han establert unes normes clares que tant alumnes com mestres han de saber i respectar. Aquestes estan penjades devora de cada espai o dins la capsa de jocs corresponent.

Durant el servei de menjador, els alumnes d’infantil i de primer cicle de primària comparteixen el pati de 14h a 15h. Per tant, perquè l’ambient sigui el més adient possible, s’ha decidit fer un calendari setmanal establint torns per tal que no coincideixin en el mateix espai, separant-los en dos patis (pati cobert i pati exterior).